Platforma

Conformitate. Trasabilitate. Management.

WolfBOT - mapeaza camera

Se programeaza urmatoarea incapere

Se programeaza alta camera

Maparea clădirii

Asigura conformitate fiecărei dezinfecții, calculând timpul în funcție de puterea dispozitivului si dimensiunea încăperii

Înrolare

Înrolează și să calibrează fiecare dispozitiv UVC în funcție de iradianța surselor UVC și numărul lor

User management

Permite crearea de conturi pentru persoanele responsabile cu dezinfecția și asigură trasabilitatea proceselor

Notificări

Emite notificări atunci când o sarcină a fost îndeplinită, crescând astfel productivitatea personalului

Lista sarcini

Generare taskuri pentu angajati

Notificari

Notificări atunci când un ciclu de dezinfecție a fost întrerupt de pătrunderea unui persoane în spațiul în care funcționa dispozitivul

Informari

Emite notificări pentru efectuarea mentenanței predictive si corective

Dispozitive multiple

Permite setarea unor parametrii de funcționare către mai multe dispozitive simultan

Platforma de management îi permite

administratorului spitalului să:

  • Înroleze și să calibreze fiecare dispozitiv UVC în funcție de iradianța surselor UVC și numărul lor
  • Înroleze conturi unice protejate cu parola fiecărei persoane responsabile cu dezinfecția
  • Înroleze dimensiunile camerelor din spital; sistemul generează automat un cod QR unic care va fi atașat pe fiecare încăpere. Atunci când utilizatorul scanează codul, în funcție de iradianța dispozitivului folosit, sistemul calculează automat timpul necesar pentru aplicarea dozei de UVC stabilită de spital (reducere cu 90%, 99%, 99,99%, etc)
  • Creeze rutine de curățenie, recurente sau nu, pentru oricare dintre persoanele înrolate. Astfel, la intrarea în tură și logarea pe dispozitivul mobil, responsabilului de curățenie îi va aparea o listă cu spațiile pe care trebuie să le dezinfecteze, ordinea, ora etc. în care trebuie să le îndeplinească
  • Consulte într-un dashboard performanța angajaților responsabili cu curățenia dar și orice eveniment înregistrat în baza de date (ex: când a fost pornită o dezinfecție, dacă a fost întrerupt procesul de pătrunderea accidentală a unei persoane în spațiu, când a fost reluat procesul, când a fost încheiat procesul, dacă au apărut defecțiuni etc.)
  • Urmărească durata de viață a surselor pe fiecare dispozitiv înrolat în sistem. Sistemul trimite alerte la fiecare logare a administratorului când se apropie timpul de înlocuire a surselor